こんばんワイン。

そうだ、ワインと言えば、昨日親友のフランス人と飯田橋で美味しいワイン飲んじまいましたよ!!!3連休って最高です!

 

主題の件ですが、えっと〜今更なんですけど、このあけすけなブログちょっと恥ずかしく思ってしまいまして・・・。実はスクールに体験さんのお問い合わせがありまして、長女と幼稚園で同じクラスのお母さんでした・・・げへっ。

もう既にお友達、というか、幼稚園でママ仲間という感じなのに、この私のク★調子のりまくりで一人で勝手にアゲアゲなブログ・・・もちろん「全部読んだ」って言ってくれてましたけど・・・困りましたね、私にもちょっとは恥じらいがあります(ウソつけw)。

せっかく幼稚園でおとなしくいいママさんぶってるのに、中身がただの調子ノリ子・・・

はぁ、わたくし、もっと先生にふさわしい人格を身につけられるよう今年は頑張りたいでございますのよ。

 

3 day long weekend was fantastic!! I had time to do nothing, and one night I could go out to town with my husband babysitting kids lol.

But all the time, a lot of things are working in my mind. Things like opening new classes and changes after next Spring.

Today I got an inquiry about our school. But she happened to be one of my mother friends at Anna’s kindergarten. I was finally ashamed of my blog which I only write silly things, loving myself too much style etc… lol

I have to well behave, anytime, anywhere, you never know who is watching you!!

Yukari